dissabte, 9 de gener del 2010

excityng

Dema comenco els preparatius pel meu viatge,divendres deixo l'academia i diumenge baixo cap al sud concretament a queenstown on he reservar un trekk de 3 dies, el routerburn track,precios. us preguntareu perque reservar un trek oi? aqui tenen un sistema de reserves per no aglomerar depen de quins parcs i nomes i deixen passar un cert tipus de persones,estar molt be pero si no reserves amb certa antelacio no pots accedir a fer el trek.aquesta setmana han plegat bastans col-legues a l'escola i ha sigut un no parar de festes,,dijous,divendres i ahir,brbrbr, sempre som els mateixos i solem ser unes 15 de persones,la veritat es que ens ho pasem de puta mare i em sap molt greu marxar d'aqui,la semana que be ja veig a venir que la liarem per la meva despedida...per cert hi ha una noia de vic molt trempada i maca, el mon es un panyuelu.
Ara vaig a vendre una tenda que vam comprar per l'ultim viatge i que no fare servir hi ha comprar algun fogonet i un casso per cuinar als refus, hi ha estudiar una mica que encara no he obert ni un llibre desde que estic aqui. i need improve my english!!
espero que estigueu tos be per aqui i que estigui nevant a fondo!
didac que tal l'esqui de muntanya?
apa salut a tots desde kiwilandia!!

1 comentari:

dídac ha dit...

va parir!! com t'ho passes. encara no els he provat, em falta un mestre. demà nirem a escalar.
disfruta dels treks.
salut