dimarts, 14 d’abril del 2009

VOIE DE DE FILE - 6B

Aquest dia descansem fins a la tarda. Durant el dia anem a imilchil a veure uns llacs per una carretera de carro, entre ports de muntanya i pobles pobres a la mà de dèu, el camí dura tres hores anar i tres tornar.

Arribem a l'hotel a les quatre ben tocades,ens equipem ràpid i sortim per sobre la terrassa de l'hotel etoile des gorgues,on ens allotgem.La via està just a sobre l'hotel hi amb deu minuts i després d'una curta grimpada ens deixem caure al peu de la via.

1 llarg 6a:surt en tendència a la dreta,vaig amb presses perquè s'està fent fosc i no tindrem temps, no miro gaire els passos i vaig cagant llets cap a la reunió,abans hi ha un pas problemàtic de fissura,m'agafo de la xapa i cap a la role!

llarg 2 6b: que maco!! aquí hem bé un mal de panxa mooolt important que no us explicaré com es va acabar... de la reunió es va cap a la dreta seguint els parabolts,després recta per anar a buscar un arbre petit i aquí un flanqueig cap a l'esquerre espectacular de veritat,acabes de fer el flanqueig hi un pas de 6b de fissura molt petita,després cap a l'esquerre la reunió.

3 ,4 i 5 llarg 5-5+: si us dic la veritat aquests llargs els vaig fer volant perquè estava en fase de descomposició! ho vaig pasar fatal! els tres llargs últims molt macos i fàcils,els seguros mooolt lluny,així que millor posar-hi alguna cosa,jo no ho vaig pas fer, la última reunió per equipar.Ala foto,al cim de la via,la única que vaig fer.


Al final vam baixar quasi de nit, hi ha arribarem a l'hotel de nit de lluna plena.

El descens es realitza per la vessant dreta, seguint les fites.evident.

Material : tascons,alien groc i vermell,camalot verd i vermell.