dimarts, 14 d’abril del 2009

LES JARDINS D'ETE

Per començar a adaptar-nos a la roca del todra anem al sector de les jardins d'ete i fem una via sense nom,és la número 14 del llibre de ressenyes d'en hassan.



1 llarg 5b: la via ja es posa vertical desde l'inci,al cap de pocs metres hem de superar un desplom amb molt bon canto,la roca és boníssima.


2 llarg 6a: hem toca a mi. surt molt fàcil hi es comença a enfilar per una placa on no hi ha gaire de res, me'n vaig una mica a l'esquerre i supero el pas.



3 llarg 5c: un llarg molt maco. Tira l'arnald.S'ha d'anar a buscar un diedre molt maco i ben equipat,a sobre ja tenim la reunió.
Descens amb dos ràpels.

Bonica via per començar a tentejar el terreny.

4 comentaris:

Raquel ha dit...

Què xules que es veuen totes les vies!! Ja tenia ganes d'anar cap el Todra, però ara encara en tinc més!
Ja et demanaré més informació quan hi pugui anar... algun dia, espero!

Roger ha dit...

Vaya vacancetes! Quina enveja! Bè ja m'explicareu el viatge. Ens veiem per Cal Ferrer. Salut i força!

LETICIA ha dit...

bona crònica i molt bones fotos! quina experiència, eh? dissabte en Manya i jo anirem a fer bloc, si et ve de gust, ja ho saps; penja els friends per un dia i tasta el matalàs!

joan ha dit...

raquel em sembla q per l'octubre hi tornaré,tinc tantes vies pendents.... ooooh leti dissabte treballo,diumenge anem a fer via llarga a veure si pengeu vosaltres el matalasset i us hi apunteu