divendres, 22 d’agost del 2008

PUTES MOSQUES

Aquest pont de l'1 de maig hem estat per terres del pre-pirineu, on els voltors predominen a les grans parets, deixant-nos clar que som els invitats. A continuació farè un resum del que van ser aquests quatre dies.

El dijous vem sortir de vic direcció coll de nargò, abans però un previ esmorzar a sanauja on fan una botifarra que flipes.
Passat el poble de coll de nargò surt una bifurcació cap a la dreta, l'agafem direcció a perles on deixem el cotxe, el camí cap a les vies surt just davant el poble mateix, el sector es diu roc d'en solà on hi podeu trobar esportiva i via llarga, màxim quatre llargs amb equipament de tall esportiu i molt ben equipat.

nosaltres vem fer les vies: putes mosques i amistades pelirojas.

a les dues vies
A la putes mosques comença ja amb una tirada de 6b, que amb fred flipes, però si t'ho mires bé i tens paciència surt el pas.

sortida 2 reunió putes mosques

el segon llarg tambè és molt maco, de 6a una mica d'adherència estil mongrony, la sortida de la segona reunió es acollonant, un flanqueig cap a la dreta guapíssim amb molt bon cantu, i d'aquí cap al final continua amb la línia.
L' últim llarg el recordo especialment bonic també.

El descens és molt evident: d'esquena a la paret tirem recte i de seguida veurem un camí que s'en va cap a la dreta.