Ressenya Terra Incògnita de Josep i Laura. |
La via ens ha semblat molt bona, separada en dos trams, el primer ens anirà bé per tastar la roca, granit de primera del Montseny, i el segon tram, després de baixar la canal, força més vertical i difícil però també molt més maco.
La via en general és fàcil de seguir, l' equipament és bo, on hi ha un pas difícil està assegurat, tot i així ens hem emportat 12 cintes i friends fins el 2. Els passos més difícils es pot fer A0, per nosaltrres és una via de V+ obligat. El segon tram de la via és espectacular !!
Per arribar a la via haurem de deixar el cotxe a la carretera que va de Viladrau a Santa Fe, ( BV - 5114 ) venint de Vic, i aparcarem més o menys al km 23'8 en un petit replà on hi caben 3 cotxes. Pujarem per un camí seguint les fites i unes marques liles i més amunt atravessarem una tartera,veurem ja l' esperó i anirem seguint amunt fins gairebé arribar a la paret, després haurem de seguir a la dreta per un bosc fins arribar a la via que hi ha el nom pintat.
Us deixo el descens que us anirà molt bé per tornar al cotxe:
Una via molt recomanable !
Primer llarg Terra incògnita a Les Agudes |
4 comentaris:
aquesta via no es delsa Rumba Team
Hola Anònim, ho tenia mal entès doncs, ho rectifico, gràcies !!
Si llegeixes la ressenya original (que has penjat), veuras el nom dels aperturistes. Va ser la primera via que vaig obrir i va ser una agradable sorpressa. Els Rumba Team, van obrir just a l'esquerra la Tapia-Jover, set anys despres. Enhorabona per les bones sensacions viscudes. Josep.
Hola Josep, gràcies per l' aclariment, ho havia entés malament mirant la resse de " Benvinguts al paradís ". La vam disfrutar molt !! merci de nou maco ;)
Publica un comentari a l'entrada