dimarts, 6 de desembre del 2016

G.E.D.E a l' elefant.

La G.E.D.E recòrrer per l'esquerre de la trompa de l' elefant, una línia maca que és la variant de la original Cerdà - Pokorski.

Per fer la via vam utilitzar 14 cintes perquè vam unir el segon i el tercer llarg, l' àlien gris i groc i els camalots 0'75 i 1 i tascons.

1 llarg
 El primer llarg el vam començar a mitja canal que puja a l'esquerre del peu de l' elefant i no i trobarem res, la reunió està a sota de la llastra del segon llarg.

2 reunió nostra

2 i 3 llargs des de la 1 reunió

El segon llarg és una llastra així així però fàcil que hem posat un tasconet i com que és tant curt hem decidit empalmar-lo amb el tercer que és el llarg més maco de la via, es fa bè i tenim peus, arribant a la reunió hi ha una apretadeta
tercer llarg, ae

El tercer llarg surt una mica cap a la dreta, són tres o quatre passos d' ae molt ben assegurats i després sortida en lliure fàcil cap a buscar un bosc penjat que hi ha just a sobre on farem reunió on volguem.

sortida 4 llarg
Sortim de la reunió per encarar el 4 llarg, un diedret que ens posa a caldo equipat amb un parell de tascons que s'han quedat allà empotrats, treiem el pedal perquè ho trobem bastant inhumà i uns metres més amunt ja en lliure per disfrutar.
4 reunió

El cinquè llarg tambè hi ha una excursió maca, no trobarem res en tot el llarg tot i que és IV però potser podem escanyar algún merlet, aquí hem posat l' àlien gris.

Fem reunió a la Boy Roca.

Descens : un cop al cim fem una petita desgrimpada i seguim la canal cap a l'oest un cop a baix tenim el camí a mà esquerre.

Una via ràpida i maca de fer, recomanable, a més el lloc és impressionant !!!!
La resse com sempre genial!!