dilluns, 29 de març del 2010

VIATGE ASTRAL I J.FARRENY



No no, no vem fer les dues vies al mateix dia,però si dos llargs d'una i tres de l'altre...
De fet la idea era anar a montserrat a fer la puigmal, i si si, quedem amb en dídac ben d'hora i cap a montserrat.
De camí per l'eix transversal i veient les temperatures del dia, ens anem fent enrera,donada la "por" que tenim de patir molt fred a la cara nord amb un dia de boira com el d'avui,així que enfilem cap a la cara sud amb la mateixa mala sort:els bars tancats i més boira! fem la volta a catalunya i anem a st.llorenç de montgai fent una primera parada al bar,mmm. Mirem les ressenyes i ens decantem per la j.farreny però un cop al peu de paret en dídac recorda haver-la fet, així que optem per la viatge astral que està just al costat.
Hem toca la palla llarga i començo obrint.L'últim cop que ho vaig fer, 4 mesos enrera,em vaig fotre un bolet molt maco. Em bé una mica de por escènica, però de seguida faig fora els fantasmes i m'ocupo només de disfrutar altre cop de l'escalada i de la companyia, en un entorn silenciós i emboirat...Ens enmerdem al sostre de la viatge astral amb un sol pedal i no ens en sortim, i sense pensant-s'ho gaire ens fiquem al segon llarg de la j.farreny que és més facileta i et deixa disfrutar en molts pasos, sobretot a l'últim llarg que entren els friends a mansalva.