Impressionant clàssica a la nord de Montserrat on valdrà més que no ens deixem enganyar per les graduacions de les ressenyes doncs el V's són bastant durillus.
Reina Sánchez:
Nosaltres la vam aquest dissabte passat després de 6 mesos d'abstinencia vertical per culpa d'aquest hivern tant prolífic que hem tingut la sort de gaudir, hem tirat de grau residual i en algún punt hem patit lo just però bueno, sempre es pot fotre un bon A0 :)
De material hem agafat 16 cintes, alien gris i groc, joc de camalots fins el 4 pel 4 llarg que es pot passar sense i un estrep.
On hem patit més potser ha estat al 3 i 4 llarg però tampoc cap cosa, el 3 després del clau no hi ha res més fins la reunió però els friends i entren a fondu, i al 4 més del mateix, la fissura es deixa equipar molt bè.
Un cop a dalt ràpel direcció Oest i baixada patinoski per davant de la paret de Patriarques fins a trobar el camí de l'arrel.
Una via 10 del tot recomanable !!
![]() |
| 2 llarg |
![]() |
| 3 llarg guapíssim |

![]() |
| 4 llarg el famos V off- widcht |
![]() |
| V llarg tambè molt guapo |
| Diables i Caball sempre impressionants !! |
| últim llarg de transició |
![]() |
| cim ! |
![]() |
| ressenya reina sanchez ganivet de diables via escalatroncs |





