dilluns, 29 d’agost del 2016

Homo Montserratinus a la roca d'en Sanhida, Montserrat.

Buf quina via més guapa gent !!!
Havíem d'anar a fer un viot avui com la GAM de diables però el temps ens mana fer alguna cosa més curteta i en Miquel em proposa aquesta delícia. Mirant les resses als blogs ja veig que és un viot i que haurem de donar la talla avui i tambè veig que tothom parla maravelles de l'últim llarg... som-hi.

Agafem la ressenya de la homo montserratinus de l escalatroncs però ni la portem en paper perquè la via no tè pèrdua. Un cop trobem el peu de via hem d'anar seguint per on ens fa anar la paret.
La via està practicament desequipada, però no us desanimeu que els catxarros entren a fondíssim !! nosaltres portàvem material per fer la nose !! les reunions equipades amb un parabolt mínim i un spit, durant els llargs trobarem algún clau entremitg i tambè tacs de fusta casolans que foten una mica de cangueli però que jo m'hi he agafat a saco i no han pas baixat!

1 llarg

A mi m'ha semblat una via on hi has de posar molt de morro a tots els llargs, sobretot al tercer llarg sinò portes un camalot del 4 o del 5 o tots dos jeje nosaltres no els portàvem!!.. a part d'això els llargs més guapos per mi han estat el 2 el 4 i l' últim, bè l' últim potser podria ser un dels llargs més disfrutons que un escalador en aquest grau pot escalar.
2 llarg

en miquel a la reunió
A1 o 6B

Aproximació: deixem el cotxe a santa Cecília i caminem per la carretera direcció can Massana fins que al cap d'uns 200 metres ens trobem unes escales a mà esquerre, les pugem i tirem direcció al coll del mitgdia i al cap de no gaire girarem a mà dreta cap a la font de la llum que està anclavada a sota una enorme pedra. La travessem i en 50 metres mal comptats estem al peu de via seguint la base de la paret. 20 minuts.
Material: nosaltres hem agafat molta artilleria, joc de camalots fins el 3 repetint 1, 2 i 3, joc d' àliens repetint el groc, tacons i un friend del 3'5 + 14 cintes i bagues de pit. Si teniu el camalot del 4 o del 5 agafeu-lo. AAAHHHH i la càmera de fer afotos !!

3 llarg des de la 4 reunió
 inici 3 llarg

El primer llarg comença fàcil i xapes 2 sabines, després trempa una mica i la roca no acompanya massa, li foto l'àlien groc i arribo a la R1.
El segon llarg en lliure crec que és 6B !! jo l'he fet a pedal de segon després de l'exibició d'en Miquel posant ferros a mansalva, es veu que el nano li pesava massa l'arnés !!! cosida super guapa si senyor !!Llarg guapíssim i super fotogènic
El tercer llarg començo jo i després del pitó giro cua perquè no vaig amb coco i em molaria posar un camalot que no tinc. Baixo i el fa en Miquel foten un c1 a dins del tot de la fisuraken, olè tu !!

diedre 4 llarg
El quart és un diedre de 30 metres maquíssim tambè de V i un passet de V+. Un cop siguem a dalt de la fissura i haguem xapat la sabina anem a l'esquerre i trobarem la reunió. Des del diedre no es veu.
El cinquè llarg és el trunyaken de la via, vigileu a la sortida sobretot.
5 llarg

I l'esmentat sisè llarg, ostia tios!!! a nosaltres se'ns va fotre a ruinejar quan en Miquel començava a obrir-lo i quan va arribar a dalt i em tocava pujar estava plovent lleugerament i no sabia que fer. Després de llegir la nit abans els blocs i veure que aquest llarg era tant guapo vaig tirar amunt i tela, mare meva quin llarg, tot i que quan treia els catxarros m'havia de sucar de magnesi per eixugar-m'he les mans de l'aigua a dins la fissura estava seca, brrffff, tornaria a fer la via per fer aquest llarg en top rop 2 o tres cops!

6 llarg

Descens: des de dalt de tot fem un ràpel fins a la última reunió, d'allà un altra a mitja paret i d'allà al terra.

llembresku ha dit...

Enhorabona per la via companys, aquesta és de les que no s'oblida!!!! Salut!!

joan ha dit...

doncs si llembresku una via 10 en quasi tots els llargs!!