dimarts, 14 d’abril del 2009

SOIF D'AJOURD' HUI - 6A+

Molt i molt maca, a la paret DE MEUK,m'he la va recomanar un amic d'olot,( salutacions david) que la van fer unes semanes abans. Ombra tot el dia fins a sortir a la cresta,millor portar un forro prim i començar d'hora, la baixada dura entre hora i mitja a dues.

1 llarg 5+:la via comença a sobre d'un petit replà, (a dalt foto) just a l'esquerre de la primera botiga.Continua per una placa amb molt bona presa fent una mica de ziga-zaga,es supera un petit desplom i reunió.

2 llarg 6a+: molt maco. De la reunió es puja recta per anar a buscar un petit diedre amb desplom xul-líssim,despés l'arnald hi va posar un friend ja que el seguro allarga una mica,fa una curva cap a la dreta i llavors cap a l'esquerre per una placa tècnica on hi ha el pas de 6a+,molt guapo.

3 llarg 6a+: Tiro jo a davant super motivat. Els primers pasos sòn fàcils però de seguida es complica una mica. Faig una travessia cap a l'esquerre molt fina i hem col-loco a sota un diedre fissurat, m'ho miro bé, abanço lentament amb un peu a cada paret i les mans a dins la fissura,que guapo!!! una altra fissura fàcil ( a sota foto) i reunió.

4 llarg 5b: fàcil i sense cap complicació,segueix un sistema de plaques amb molt bona presa. Per disfrutar.

5 llarg 5b: tira en marc a davant.Poc a poc ens anem desviant cap a la dreta. La via va seguint igual,facileta però cada cop menys equipada.

6 llarg 5b:Aquest és l'últim llarg de la paret hi està poc equipat. De la reunió sortir en tendència cap a la dreta i superar un petit desplom,anar a buscar la paret de l'esquerre on hi ha un seguro que quasibé no es veu,després seguim una mica a la dreta i veiem un seguro tot curiós en un replà molt còmode,reunió.Reforçem la reunió al gust.

7 llarg: Després d'aquesta reunió al gust de cadascú,es pot sortir a la cresta i desencordar-se o seguir hi fer un altre llarg,a la ressenya marca encara 4 llargs de 4.

Nosaltres vam fer dos llargs més hi ens vem desencordar,amb els peus de gat això si. El camí es evident,s'ha d'anar seguint la resta fins arribar a dalt de tot. Al arribar nosaltres una nena berber ens estava espiant, li vaig oferir fruits secs que portavem hi se'n va anar ben contenta.

El descens és llarg,es pot baixar per la canal però si no ho coneixes és millor donar la volta,que
és el que vam fer.Superes un primer bony hi ja veus el coll que està lluuuuny lluny,doncs fins allà s'ha d'anar,un cop al coll només queda seguir el sender de baixada cap a la carretera.